Сьогодні, 12:32 Херсонці Державний судозавод «Паллада», який входить до складу концерну «Укроборонпром», підписав дві ділові угоди, що «тягнуть» на суму майже десять мільйонів доларів США (точні дані — комерційна таємниця).
Перша — замовлення на будівництво доку вантажопідйомністю у п’ять тисяч тонн для хорватської компанії «Iskra shipyard» (місто Шибеник). Друга — контракт із турецькою компанією Hidrodinamik Shipyard (Тузла, Стамбул) на будівництво доку вантажопідйомністю 8,5 тисячі тонн з особливо міцних та стійких до впливу морської води композитних матеріалів. Його підписали невдовзі після того, як Україна підписала з Туреччиною міждержавну угоду про зону вільної торгівлі.
Директор верфі Євген Алхімов поінформував власкора «Голосу України», що обидва контракти мають виконати за рік після отримання авансу. Відтак, хорвати отримають свій док у грудні цього року, а турки — у січні наступного. Тобто протягом року у корабелів не тільки не буде проблем з роботою: «Паллада» відновлює скорочені колись робочі місця. Обласний центр зайнятості вже повідомили про 56 нових вакансій із зарплатою від «мінімалки» до 15 тисяч гривень на місяць. «Потрібні зварювальники, арматурники, бетонники», — додав Євген Алхімов.
Але не виключено, що заявка на робочі місця від «Паллади» незабаром може й зрости, причому в рази. Адже державне підприємство веде перемовини про зведення ще двох доків для іноземних замовників. І якщо згадані контракти також підпишуть, це буде успіх, якого верф не знала впродовж усієї епохи новітньої української незалежності!
Причому успіх і економічний, і політичний: сам факт отримання таких замовлень переконливо свідчить, що закордонні партнери роблять серйозну ставку на наші виробничі потужності — хоч ті й розташовані в регіоні на межі з окупованим Кримом. Вони упевнені, що вкладати в них гроші буде вигідно: попри загрозу російської агресії, український народ відстоїть свою землю.