З «локомотивів» регіональної економіки на тягар для неї перетворюються порти Херсонщини.
Простоює морський торговий порт Скадовська, який приймає на розвантаження одне судно на два-три місяці.
У Генічеську тамтешній порт «завмер» настільки давно, що його вже пропонують перепрофілювати на суто рибальський.
Довше від інших протримався Херсонський морський торговий порт, але й він дедалі стрімкіше «іде на дно». Обсяги перевалки вантажів у ХМТП за підсумками дев’яти місяців 2021-го зменшився на 8,2 відсотка, фактично провалено й річний план — відставання з перевалкою вантажів перевищило 950 тисяч тонн. Натомість зростають борги, сягнувши вже двадцяти мільйонів гривень — такого впродовж останнього десятиріччя не траплялося.
Єдина надія була на передачу державного підприємства у концесію. Та процес тієї передачі ХМТП затягнули більше ніж на рік і тепер знову обіцяють завершити його до кінця грудня поточного року. Але через те затягування двоє з трьох потенційних інвесторів уже заявили про вихід з концесійної угоди — саме через безпідставну затримку із передачею майна.
Схоже, доля портів Херсонщини оповита туманом невідомості. Таким же густим і непроникним, як пасма осіннього туману над сивим Дніпром.
Джерело: Голос України