Все новости / Автомир – «Заряджена» GR Corolla Спортивне сімейство Toyota GR поповнилося “зарядженим” Corolla.
Новинка підготовлена насамперед для Америки.
Доведення хетчбека вели не тільки на асфальтових трасах, але також на ґрунтових і снігових дорогах: GR Corolla повинна впевнено почуватися в режимі ралі.
Проектувати унікальний тридверний кузов, як це зробили для GR Yaris, цього разу не стали. “Гаряча” Corolla зберегла стандартний п’ятидверний кузов та повноцінний салон. Але конструкцію адаптували.
Для зниження маси капот і передні двері виготовлені з алюмінію, а панель даху – з армованого вуглепластику. Додаткові підсилювачі змонтовані між стійками задньої підвіски, в центральному тунелі та під бензобаком.
Передні крила розширені на 20 мм, задні – на 30 мм. Споряджена маса автомобіля – 1475 кг.
Новий хот-хетч першим у GR-сімействі знайшов повністю віртуальну комбінацію приладів на екрані діагоналлю 12,3 дюйми. Оснащення включає підігрів передніх сидінь та керма, двозонний клімат-контроль, систему мультимедіа та комплекс електронних асистентів Safety Sense. Крім стандартної версії Core, запропоновано комплектацію Circuit Edition.
Вона включає капот з додатковими повітропроводами, жорсткішу панель даху, збільшений задній спойлер, розширене оснащення, а також набалдашник важеля коробки передач з автографом глави компанії Акіо Тойоди. Техніка запозичена у молодшого GR Yaris, але адаптованому вигляді. 3-циліндровий турбомотор 1.6 з комбінованим упорскуванням палива отримав нову випускну систему з трьома оригінальними патрубками (два по краях і один по центру), а його потужність підвищена з 272 до 304 к.с., хоча момент, що крутить, колишній (370 Нм).
Єдина коробка передач – 6-ступінчаста “механіка” iMT з функцією автоматичного припасування обертів колінвала при перемиканнях. Динамічні характеристики поки що не повідомляються. Для орієнтира GR Yaris розганяється до 100 км/год за 5,5 секунд, а його максимальна швидкість досягає 230 км/год.
Повнопривідна трансмісія GR-Four також запозичена у спортивного Yaris. Муфта підключення задньої осі завжди працює з переднатягом, є три режими, причому вибрати їх можна окремо від основних їздових пресетів. Граючи ступенем блокування муфти та штатними гальмами, електроніка може передавати на задню вісь 40%, 50% або 70% тяги. За доплату запропоновано пакет Performance, що включає диференціали Torsen, що самоблокуються, спереду і ззаду.
Шасі має стандартну для Corolla конфігурацію: McPherson спереду та незалежну двоважеля ззаду. Але всі пружні елементи нові, передня колія розширена на 60 мм (до 1590 мм), задня – на 85 мм (до 1620 мм). Передні гальма – з 4-поршневими механізмами, задні – з 2-поршневими. GR Corolla використовує механічний ручник, тоді як «цивільні» версії мають електромеханічну систему. Випускатимуть GR-версію окремо від звичайних хетчбеків – на заводі Motomachi, де роблять GR Yaris та купе Lexus LC.
Читайте також: У Дубай скутеристи отримуватимуть права водія
У продажі Toyota GR Corolla з’явиться у другій половині року, а крім Америки поки що підтверджено вихід на ринок Японії.