Все новости / Автомир – Запас ходу Mercedes-Benz EQS виявився набагато гірше заявленого Автономність електричного ліфтбека Mercedes-Benz EQS виявилася більш як на третину гірше заявленої.
Такі результати дали тести за американським стандартом EPA.
Навесні в Mercedes-Benz анонсували «далекобійність» флагмана на рівні 770 кілометрів (478 миль) за циклом WLTP, але тести за американським стандартом EPA показали, що задньоприводний німецький електромобіль не проїде без підзарядки понад 563 кілометри (350 миль). Результат повноприводного EQS ще гірше – 547 кілометрів або 340 миль.
Офіційних документів EPA за підсумками тестів Mercedes-Benz EQS поки не опубліковано, тому не можна виключати, що автовиробник з якоїсь причини добровільно знизив показники автономності.
Однак, американські журналісти, які володіють певною інформацією про тести, стверджують, що в теорії EQS не повинен був значно поступитися найделкобійнішому на сьогодні Lucid Air, оскільки у німецького ліфтбека порівнянна по ємності тягова батарея (на 115 кВт-год, з яких ефективно використовується 108 кВт-год), а коефіцієнт аеродинамічного опору не перевищує 0,2 – це один з найкращих показників в індустрії.
Читайте також: Tesla запускає свій новий автозавод в Німеччині
Також журналісти звернули увагу на незначну (менш як три відсотки) різницю в автономності між задньоприводним EQS 450+ з 20-дюймовими шинами та повноприводним EQS 580 4Matic+ на 21-дюймових колесах – в американських електромобілів типорозмір шин сильніше впливає на запас ходу.