Briz

Новости Херсона
и области за сегодня

UA RU
Погода
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ МЕЛИТОПОЛЯ
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
    • НОВОСТИ РОВНО
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • СПОРТ
    • БОКС
    • ФУТБОЛ
  • АВТОТЕМА
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ МЕЛИТОПОЛЯ
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
    • НОВОСТИ РОВНО
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • СПОРТ
    • БОКС
    • ФУТБОЛ
  • АВТОТЕМА
Безрезультатно
всі результати
Briz
Безрезультатно
всі результати
На главную АВТОТЕМА

Запас ходу Mercedes-Benz EQS виявився набагато гірше заявленого » Автоновости

в АВТОТЕМА

Все новости / Автомир – Запас ходу Mercedes-Benz EQS виявився набагато гірше заявленого Автономність електричного ліфтбека Mercedes-Benz EQS виявилася більш як на третину гірше заявленої.

Такі результати дали тести за американським стандартом EPA.

Навесні в Mercedes-Benz анонсували «далекобійність» флагмана на рівні 770 кілометрів (478 миль) за циклом WLTP, але тести за американським стандартом EPA показали, що задньоприводний німецький електромобіль не проїде без підзарядки понад 563 кілометри (350 миль). Результат повноприводного EQS ще гірше – 547 кілометрів або 340 миль.

Офіційних документів EPA за підсумками тестів Mercedes-Benz EQS поки не опубліковано, тому не можна виключати, що автовиробник з якоїсь причини добровільно знизив показники автономності.

Однак, американські журналісти, які володіють певною інформацією про тести, стверджують, що в теорії EQS не повинен був значно поступитися найделкобійнішому на сьогодні Lucid Air, оскільки у німецького ліфтбека порівнянна по ємності тягова батарея (на 115 кВт-год, з яких ефективно використовується 108 кВт-год), а коефіцієнт аеродинамічного опору не перевищує 0,2 – це один з найкращих показників в індустрії.

Читайте також: Tesla запускає свій новий автозавод в Німеччині

Також журналісти звернули увагу на незначну (менш як три відсотки) різницю в автономності між задньоприводним EQS 450+ з 20-дюймовими шинами та повноприводним EQS 580 4Matic+ на 21-дюймових колесах – в американських електромобілів типорозмір шин сильніше впливає на запас ходу.

Источник

Следующая новость
Почему покупатели автомобилей больше не хотят ходить к дилерам » Автоновости

Почему покупатели автомобилей больше не хотят ходить к дилерам » Автоновости

Использование материалов портала «Бриз» разрешается при условии указания активной гиперссылки на источник. Для интернет-изданий обязательна прямая, открытая для поисковых систем, гиперссылка в первом абзаце на конкретный материал.

Контакты:

Рекламный отдел:

sip.redactor@gmail.com

  • #NewsBriz
  • В ХЕРСОНЕ
  • В ОБЛАСТИ
  • В УКРАИНЕ
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • СПОРТ
  • АВТОТЕМА
  • ПОГОДА

© 2022 Херсонский городской портал "Бриз". При поддержке соообщества журналистов Херсонщины

Безрезультатно
всі результати
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ РОВНО
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • АВТОТЕМА
  • СПОРТ
    • НОВОСТИ БОКСА
    • ФУТБОЛ
  • ПРОИСШЕСТВИЯ

© 2022 Херсонский городской портал "Бриз". При поддержке соообщества журналистов Херсонщины