Briz

Новости Херсона
и области за сегодня

UA RU
Погода
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ МЕЛИТОПОЛЯ
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
    • НОВОСТИ РОВНО
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • СПОРТ
    • БОКС
    • ФУТБОЛ
  • АВТОТЕМА
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ МЕЛИТОПОЛЯ
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
    • НОВОСТИ РОВНО
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • СПОРТ
    • БОКС
    • ФУТБОЛ
  • АВТОТЕМА
Безрезультатно
всі результати
Briz
Безрезультатно
всі результати
На главную ОБЩЕСТВО

За покинуті за кордоном фури заплатять звичайні українці – ЭКОНОМИКА

в ОБЩЕСТВО

03.06.2024 17:11


Українські далекобійники, які виїжджають по роботі за кордон, почали залишати свої вантажівки в інших країнах, відмовляючись повертатися додому через ризик мобілізації. Це питання стає все більш актуальним, і в Асоціації міжнародних автоперевезень розглядають можливість прирівняти такі дії до викрадення транспортних засобів. Про це повідомляє Телеграф, пише agronews.ua.

Днями віцепрезидент Асоціації міжнародних автоперевезень Віктор Балін заявив, що кількість випадків, коли водії міжнародних рейсів, які отримали тимчасове право виїзду за кордон за системою “Шлях”, відмовляються повертатися до України, стрімко зросла. Водії залишають вантажівки в інших країнах, що створює значні проблеми для транспортних компаній.

Асоціація зазначила, що такі дії водіїв створюють додаткові труднощі для компаній, оскільки їм потрібно знайти іншого водія для повернення фури в Україну. Окрім цього, перевізника, водій якого не повертається, блокують у системі “Шлях”, що ускладнює виконання міжнародних рейсів.

Своєю чергою, президент Асоціації операторів ринку нафтопродуктів України Леонід Косянчук розповів в інтерв’ю “Телеграфу”, що зараз уже стає відчутним дефіцит кадрів, а він спричиняє дефіцит логістики. Проте це торкнулося не лише перевезень. За словами Косянчука, не вистачає й працівників АЗС і навіть робочих рук на виробництві.

Насамперед ця ситуація б’є по економіці, а не лише по іміджу України. Бо, автомобіль, який залишили в іншій країні, треба якось повернути назад. А це витрати на ще одного водія, оплата паркування або штрафу й інші видатки. І все це буде закладе но в ціну пального, тобто, фактично за покинуті фури заплатять пересічні українці.

Следующая новость
Мешканку Херсонщини судитимуть за співпрацю з росіянами

Мешканку Херсонщини судитимуть за співпрацю з росіянами

Использование материалов портала «Бриз» разрешается при условии указания активной гиперссылки на источник. Для интернет-изданий обязательна прямая, открытая для поисковых систем, гиперссылка в первом абзаце на конкретный материал.

Контакты:

Рекламный отдел:

sip.redactor@gmail.com

  • #NewsBriz
  • В ХЕРСОНЕ
  • В ОБЛАСТИ
  • В УКРАИНЕ
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • СПОРТ
  • АВТОТЕМА
  • ПОГОДА

© 2022 Херсонский городской портал "Бриз". При поддержке соообщества журналистов Херсонщины

Безрезультатно
всі результати
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ РОВНО
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • АВТОТЕМА
  • СПОРТ
    • НОВОСТИ БОКСА
    • ФУТБОЛ
  • ПРОИСШЕСТВИЯ

© 2022 Херсонский городской портал "Бриз". При поддержке соообщества журналистов Херсонщины