Briz

Новости Херсона
и области за сегодня

UA RU
Погода
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ МЕЛИТОПОЛЯ
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
    • НОВОСТИ РОВНО
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • СПОРТ
    • БОКС
    • ФУТБОЛ
  • АВТОТЕМА
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ МЕЛИТОПОЛЯ
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
    • НОВОСТИ РОВНО
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • СПОРТ
    • БОКС
    • ФУТБОЛ
  • АВТОТЕМА
Безрезультатно
всі результати
Briz
Безрезультатно
всі результати
На главную НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ

З 1 січня функції соціального страхування перейшли до Пенсійного фонду України

в НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ

З 1 січня 2023 року набув чинності оновлена редакція Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», відповідно до якої уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку буде Пенсійний фонд України.

Постановою правління Пенсійного фонду України від 21 грудня 2022 року № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначено особливості застосування Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від 19 липня 2018 року № 12, на період до прийняття правлінням Пенсійного фонду України нового порядку.

Для отримання фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві страхувальник, як і раніше, має подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами.

Така заява-розрахунок починаючи з 1 січня 2023 року подаватиметься через відповідний інтерфейс в особистому електронному кабінеті страхувальника на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Можливість формування та подачі заяв-розрахунків безпосередньо з особистого електронного кабінету без залучення додаткового програмного забезпечення буде доступна всім роботодавцям.

Засоби особистого кабінету в пункту меню “Заяви-розрахунки” передбачатимуть можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків цього страхувальника згідно визначених ним критеріїв – період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); формування (редагування) та відправку заяви-розрахунку до Пенсійного фонду України. Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.

Як і раніше, за електронними та паперовими листками непрацездатності будуть складатися окремі заяви-розрахунки.

Максимальна кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку становитиме 200 штук з метою поліпшення якості обслуговування та пришвидшення автоматизованого опрацювання заяв-розрахунків.

В той же час до заяви-розрахунку можна буде додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути корисними при прийнятті рішення щодо фінансування.

Заяви-розрахунки за паперовими листками непрацездатності необхідно заповнювати в режимі ручного введення даних з прикріпленням сканованих копій паперових листків непрацездатності.

В той же час страхувальники, які з якихось причин не можуть користуватись електронним кабінетом на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру).

Джерело: прес-служба Пенсійного фонду України

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

Источник

Следующая новость
Зеленський провів засідання Ставки: що обговорювали | Новини Політики

Зеленський провів засідання Ставки: що обговорювали | Новини Політики

Использование материалов портала «Бриз» разрешается при условии указания активной гиперссылки на источник. Для интернет-изданий обязательна прямая, открытая для поисковых систем, гиперссылка в первом абзаце на конкретный материал.

Контакты:

Рекламный отдел:

sip.redactor@gmail.com

  • #NewsBriz
  • В ХЕРСОНЕ
  • В ОБЛАСТИ
  • В УКРАИНЕ
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • СПОРТ
  • АВТОТЕМА
  • ПОГОДА

© 2022 Херсонский городской портал "Бриз". При поддержке соообщества журналистов Херсонщины

Безрезультатно
всі результати
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ РОВНО
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • АВТОТЕМА
  • СПОРТ
    • НОВОСТИ БОКСА
    • ФУТБОЛ
  • ПРОИСШЕСТВИЯ

© 2022 Херсонский городской портал "Бриз". При поддержке соообщества журналистов Херсонщины