Кожній з шести команд вдалося реалізувати і представити реальні технічні рішення, створені лише за одну добу.
Photo by Gilly on Unsplash
У Львові під час Соціального хакатону шість ІТ-команд розробляли рішення для автоматизації різних проєктів для потреб Львівської громади.
Організаторами хакатону стали управління інформаційних технологій Львівської міської ради та компанія EPAM.
Читайте також: Як перестати навчати за календарем та розвивати креативність
Впродовж 24 годин розробники, бізнес-аналітики, UX дизайнери та інженери із забезпечення якості працювали над створенням продукту-рішення для таких напрямків:
Кожну команду супроводжували бізнес-аналітики. Раніше вони ретельно опрацювали кожну проєктну ініціативу, з якою звернулася міська рада, підготували детальні специфікації, вимоги та координували команди протягом 24 годин.
Роботу команд оцінювали за трьома критеріями: ступінь завершеності рішення та готовність до впровадження, креативність рішення, а також презентація запропонованого підходу і демонстрація створеного прототипу продукту.
Кожній з команд вдалося реалізувати і представити реальні технічні рішення, створені лише за одну добу. Деякі з них ще потрібно допрацювати, проте більшість можна втілювати уже найближчим часом.
«Варто відзначити усі команди, адже у більшості з них учасники не були знайомі між собою. Тому їхня командна робота в таких жорстких рамках показала, наскільки у нас є хороші та відповідальні спеціалісти в місті, незалежно від того, яку компанію вони представляли. Більшість рішень були достатньо прикладними та цікавими, і частину з них можна найближчим часом розпочати впроваджувати в ІТ екосистему Львівської міської ради. Цей хакатон став приємним відкриттям, адже ми побачили, скільки молодих ІТ-спеціалістів цікавиться життям міста і готові допомагати спільно покращувати ті чи інші сервіси», – зазначив директор програмної інженерії EPAM Петро Дідух.
Читайте також: Що слід розвивати майбутнім програмістам ще у школі
Найбільш технологічно цікавим та завершеним виявилося рішення команди UiPath Racoons, яка працювала над формою зворотного зв’язку для ЦНАПів.
«Приємно вражена талановитістю нашої молоді та їхнім запалом. Сподіваюся, що ми швидко реалізуємо це рішення для ЦНАПів, яке перемогло у цьогорічному хакатоні. Цей проєкт є важливим для громади міста і допомагає нашим мешканцям, які комунікують з міською радою безпосередньо або дистанційно, отримувати сервіс високої якості», – зазначила в.о. начальника управління інформаційних послуг Львівської міської ради Наталія Анохіна.
Як додала керівниця управління інформаційних технологій Львівської міської ради Олена Гунько, це вже вдруге спільно з ЕРАМ організовують такий Соціальний хакатон. Команди працюють над невеликим, але дуже помічними рішеннями для різних структурних підрозділів Львівської міської ради.
«Думаю, що ми вже можемо думати над цілою інкубаційною програмою, щоб учасники не були обмежені 24 годинами, а працювали над ще складнішими рішенням протягом певного періоду часу», – наголосила вона.
Перший Соціальний хакатон відбувся у 2019 році. Фактично усі технічні рішення, над якими працювали команди два роки тому, і зараз успішно допомагають різним підрозділам Львівської міської ради ефективно виконувати свою роботу.
Партнерська публікація