Briz

Новости Херсона
и области за сегодня

UA RU
Погода
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ МЕЛИТОПОЛЯ
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
    • НОВОСТИ РОВНО
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • СПОРТ
    • БОКС
    • ФУТБОЛ
  • АВТОТЕМА
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ МЕЛИТОПОЛЯ
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
    • НОВОСТИ РОВНО
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • СПОРТ
    • БОКС
    • ФУТБОЛ
  • АВТОТЕМА
Безрезультатно
всі результати
Briz
Безрезультатно
всі результати
На главную ОБЩЕСТВО

Внесена до списку міжнародних спонсорів війни американська компанія PepsiCo – ЭКОНОМИКА

в ОБЩЕСТВО

12.01.2024 16:20


Внесена до списку міжнародних спонсорів війни американська компанія PepsiCo (бренди Lay’s, Mirinda, Pepsi, Sandora, 7up, “Чудо”, “Слов’яночка”, “Садочок”, “Сандорик” та ін.) забороняє згадувати про російську агресію у своїй рекламі. При чому, в самій Україні. Так, під час пошуку нового рекламного піар-агентства в країні компанія виставила жорстку умову для потенційного партнера уникати в майбутніх рекламах і комунікаціях будь-яких згадок про війну чи підтримку України та ЗСУ. Повідомляє OBOZ.UA

Це випливає з дослідження, проведеного активістською групою B4Ukraine – коаліцією українських і міжнародних організацій громадянського суспільства. Зазначається, що PepsiCo чітко вказує на те, що в її рекламі заборонено:

  • будь-які згадки про війну, бойові дії, агресію, армію, особовий склад (з боку бренду), ЗСУ;
  • говорити про підтримку України та ЗСУ;
  • будь-які негативні посилання, що “створюють відчуття “небезпеки”.

“Восени 2023 року компанія PepsiCo під час пошуку нового рекламного піар-агентства в Україні поставила умовою для потенційного партнера виключити будь-яку згадку про війну або підтримку України та її армії в майбутніх комунікаціях. B4Ukraine зв’язалася з офісами Pepsi в Україні та США з проханням прокоментувати це, але на момент публікації не отримала відповіді”, – розповіли в Euromaidan Press.

При цьому наголошується: у повідомленні на сторінці PepsiCo в Instagram від 17 жовтня 2023 року повідомлялося, що її “волонтери роздали продуктові набори 1200 сім’ям у місті Бородянка, чиї будинки були зруйновані”. Однак, хто саме жорстоко зруйнував будинки цих людей, не уточнювалося.

“Волонтери PepsiCo роздали продовольчі набори 1200 родинам Бородянки, житло яких було зруйновано. Наша допомога все ще є вкрай необхідною. Щиро дякуємо всім волонтерам, які не залишились осторонь і присвятили свій вихідний благородній меті”, – йдеться в пості.

Чому PepsiCo ховається від війни

Можливу ж причину подібної позиції PepsiCo аналітики вбачають у тому, що вона не лише досі продовжує працювати в росії, а й значно збільшила в ній прибуток, принагідно сплачуючи податки до скарбниці рф

“Чистий прибуток PepsiCo в Росії минулого року зріс на 333%, до 525 млн доларів. Компанія виплатила Кремлю близько 115 млн доларів податків. Зараз культова Pepsi Cola продається під брендом Evervess-Cola, хоча звичайну Pepsi Cola, як і раніше, легко купити в російських супермаркетах завдяки так званому паралельному імпорту”, – констатували вони.

PepsiCo – спонсор війни

Раніше Національне агентство із запобігання корупції (НАЗК) внесло PepsiCo до переліку міжнародних спонсорів війни. Зазначивши: за наявною інформацією, “чипси Lay’s компанії PepsiCo було виявлено у харчових пайках російських солдатів”.

Водночас, зазначили там, попри заяву компанії у березні-2022 про припинення рекламної діяльності й виробництво напоїв у Росії у зв’язку з її повномасштабним вторгненням в Україну, у серпні 2022 року виробництво напоїв 7Up та Mirinda під брендами Evervess та Frustyle відновилося. А в березні 2023 року відновилося виробництво напою “Pepsi” – під брендами “Evervess” та “Любимый”.

“Крім того, PepsiCo запустила в країні новий бренд лимонаду під назвою “Российский подарок” на заміну попереднім продуктам. Компанія також продовжує виробництво та дистрибуцію інших товарів: чипси, снеки та молочні продукти”, – наголосили в НАЗК.

Понад те, зазначили там, на відсутність щирих намірів залишати російський ринок також вказує те, що на кар’єрній сторінці компанії перераховано понад 580 відкритих вакансій у Росії. “Створюючи робочі місця, іноземні компанії звільняють кремль від тягаря виплат з безробіття і пов’язаних із цим соціальних проблем”, – констатували в агентстві.

Следующая новость
На Херсонщині поховали двох військових, які загинули на фронтах російсько-української війни

На Херсонщині поховали двох військових, які загинули на фронтах російсько-української війни

Использование материалов портала «Бриз» разрешается при условии указания активной гиперссылки на источник. Для интернет-изданий обязательна прямая, открытая для поисковых систем, гиперссылка в первом абзаце на конкретный материал.

Контакты:

Рекламный отдел:

sip.redactor@gmail.com

  • #NewsBriz
  • В ХЕРСОНЕ
  • В ОБЛАСТИ
  • В УКРАИНЕ
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • СПОРТ
  • АВТОТЕМА
  • ПОГОДА

© 2022 Херсонский городской портал "Бриз". При поддержке соообщества журналистов Херсонщины

Безрезультатно
всі результати
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ РОВНО
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • АВТОТЕМА
  • СПОРТ
    • НОВОСТИ БОКСА
    • ФУТБОЛ
  • ПРОИСШЕСТВИЯ

© 2022 Херсонский городской портал "Бриз". При поддержке соообщества журналистов Херсонщины