Проєкт UPL.TV презентовано для преси
У четвер, 15 лютого, у Києві відбувся брифінг керівників Української Прем’єр-Ліги, присвячений запуску телеканалу UPL.TV. На відповіді представників медіа відповідали в.о. президента Української Прем’єр-Ліги Євген Дикий, а також керівник UPL.TV Максим Радченко.
Новий телетранслятор розпочне мовлення 23 лютого, саме у цей день відбудеться перший матч весняної частини сезону 2023/2024. На даному етапі телеканал транслюватиме матчі Української Прем’єр-Ліги, а також передматчеві та післяматчеві студії.
В.о. Президента УПЛ Євген Дикий розповів про те, як живе УПЛ зараз та про прогрес у питанні обʼєднання клубів навколо ідеї створення та запуску телеканалу UPL.TV. Євген Сергійович подякував героям ЗСУ за можливість проведення чемпіонату під час війни, клубам — за підтримку футболу в країні у важкий період, а також європейським партнерам за допомогу та консультації.
Створення UPL.TV — це історична подія для українського футболу, оскільки це об’єктивний та рівновіддалений телевізійний мовник. Команда Української Прем’єр-Ліги разом із партнерами пропрацювали усі деталі для запуску телеканалу з нуля. Наразі вже визначені часові слоти, коментатори, журналісти та ведучі. Також Українська Прем’єр-Ліга активно співпрацює із топ-чемпіонатами Європи, аби перейняти та імплементувати найкращий світовий досвід у новому проєкті.
Керівник UPL.TV Максим Радченко ознайомив присутніх на брифінгу зі структурою телеканалу, продемонструвавши кілька презентацій та окремо зупинившись на виробництві телевізійних трансляцій матчів.
“Департамент виробництва — це безпосередньо продакшени, які виїжджають на матчі. Це чотири компанії, які всі добре знають: це “Інженер-сервіс”, “1+1”, “Soft Group” та “ТIK Media Production”. Треба розуміти, що це наші підрядники, які виконують наші задачі. Ми прописали райдери, як ми це бачимо, на скільки камер має зніматися матч, які оператори та де повинні бути, як виробництво повинно відповідати стандартам VAR, офсайдних камер і так далі. Дані підрядники виконують свій перелік робіт повністю під нашим керівництвом.
Технічній відділ — це така ж історія. “1+1” — це компанія, яка виграла конкурс на обрання надавача технічних послуг по забезпеченню мовлення каналу. І ми вдячні нашим партнерам та раді цій співпраці. Крім них у конкурсі брали участь “Інтер”, ICTV, Xsport, “Інженер Сервіс”. Усі компанії в рівних умовах отримали технічне завдання, яке було розроблено Українською Прем’єр-Лігою. Усі люди, винайняті у цей департамент, повністю підпорядковуються УПЛ та є нашими працівниками. Тут немає такого, що “1+1” чи хтось інший якимось чином впливає на процеси чи прийняття рішень. Це повністю робить Українська Прем’єр-Ліга, власним розумінням, разом з клубами”, — розповів Максим Радченко.
Представники ЗМІ поставили понад два десятки запитань про дистрибуцію каналу, його фінансування, перспективу розвитку та багато іншого. Офіційна частина заходу тривала рівно одну годину, після чого журналісти отримали можливість записати ексклюзивні коментарі та поспілкуватися у неформальній атмосфері.
Фото: Віктор Перегняк, FootBoom