Держкомітет закуповує послуги з виготовлення та розміщення роликів про Північноатлантичний альянс.
В Україні планують запустити масштабну інформаційну кампанію, спрямовану на формування стійкої підтримки НАТО широкими верствами населення. 18 березня Державне агентство з питань телебачення і радіомовлення оголосило тендер на закупівлю відповідних інформаційних послуг вартістю 4,2 млн. грн, інформує Ukr.Media.
За виділені з держбюджету гроші підрядник повинен буде створити цикл з 8-ми теле- і радіопрограм, надрукувати листівки та буклети, а також підготувати та розмістити на телеканалах і радіостанціях рекламні ролики. Дізнатися, що з цього вийде українці зможуть зовсім скоро — розповсюджувати весь вироблений контент будуть з квітня по червень 2019 року. Причому, досить масово. За результатами кампанії замовник має намір достукатися до 26 мільйонів українців старше 18 років.
Зокрема, найближчим часом (торги призначено на 4 квітня) переможець тендеру повинен буде у тісній співпраці з чиновниками відзняти 8-серійний фільм загальною тривалістю 160 хвилин і аналогічний за змістом радіосеріал. А також зняти 4 рекламних ролика по 2 хвилини кожен. Показувати все це будуть на національних та регіональних каналах в ранковий і вечірній прайм-тайм.
Доведеться охопити підряднику і соцмережі, а також розмістити в школах 12 областей та військових частинах по всій країні десятки тисяч плакатів. Більш того, не виключають в агентстві, що підійдуть і інші запропоновані інформаційні матеріали, наприклад, буклети і навіть комікси. Головне — дохідливо донести людям, що Україні необхідно членство в Альянсі.
Чи означає це, що влада готується до проведення референдуму щодо членства нашої країни в НАТО — неясно. Ніяких відсилань до плебісциту розміщена на сайті Prozorro документація не містить. Перш Президент Петро Порошенко обіцяв українцям проведення загальнонаціональної наради з цього питання, однак нещодавно Верховна Рада закріпила невідворотність євроінтеграції і курсу на НАТО в Конституції.