Все новости / Автомир – Tesla виключила провід для заряджання зі списку стандартного оснащення електрокарів Компанія Tesla урізала список стандартного обладнання своїх моделей, виключивши з нього провід для підключення машини до стаціонарної мережі для заряджання, при цьому ціна електрокарів залишилася колишньою.
Йдеться про кабель NEMA 5-15, який призначений для повільної зарядки: він пропускав 1,2 кіловати, що забезпечувало збільшення запасу ходу на три-п’ять кілометрів за годину. Зазвичай цей провід використовувався для того, щоб заряджати електрокар уночі.
Спочатку електрокари Tesla за замовчуванням комплектувалися двома кабелями, NEMA 14-50 та NEMA 5-15. Перший вже давно виключили з набору, і його можна придбати опціонально за 400 доларів, а другий донедавна йшов у комплекті з машиною.
Йдеться про кабель NEMA 5-15, який призначений для повільної зарядки: він пропускав 1,2 кіловати, що забезпечувало збільшення запасу ходу на три-п’ять кілометрів за годину. Зазвичай цей провід використовувався для того, щоб заряджати електрокар уночі.
Читайте також: Стало відомо, як їздити в Іспанії на авто з українськими номерами
Спочатку електрокари Tesla за замовчуванням комплектувалися двома кабелями, NEMA 14-50 та NEMA 5-15. Перший вже давно виключили з набору, і його можна придбати опціонально за 400 доларів, а другий донедавна йшов у комплекті з машиною.