Через порушення правил дорожнього руху на площі Двірцевій систематично утворюються затори, а інспекторів, які мали б контролювати цей процес, поки не достатньо.
Площа Двірцева змінила свій вигляд, однак старі проблеми після реконструкції залишилися. У години пік на Двірцевій систематично трапляються затори, зокрема з 07.00 по 08.00 ранку та з 22.00 по 23.00 вечора, однак контроль за відреставрованими вулицями має передбачати не проектант. Про це у аналітичному тексті Затори на Двірцевій, або чому не працює правило Kiss&Ride ;Tvoemisto.tv пояснює керівник ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід.
За його словами, проблема на Двірцевій полягає не у концепції площі, а у водіях автомобілів, які не дотримуються правил дорожнього руху.
Читайте також: Затори на Двірцевій, або чому не працює правило Kiss&Ride
«Місця для висадки і посадки пасажирів – не площа для паркування. Паркувальні майданчики є поруч і їх достатньо, але туди мало хто їде, бо для чого паркуватися там, якщо можна безкарно залишити автомобіль на смузі руху для транспорту», – каже він.
Нагадаємо, що від реконструкції площі Двірцевої у Львові минув уже рік. Там облаштували громадський простір, фонтан, висадили рослини і невдовзі мають збудувати туристично-інформаційний центр. Однак звучать також скарги на те, що затори при в’їзді на площу, – постійне явище.
Читайте також: На площі Двірцевій планують облаштувати інформаційно-туристичний центр
Є кілька рішень розвантаження трафіку на площі, зокрема забудувати новий квартал поруч з Двірцевою і зробити для пішоходів доступ до вокзалу з боку вулиці Залізничної, збільшити кількість громадського транспорту у пікові години, а також розвести у часі потяги, однак оптимальний – один. Більше – у нашому матеріалі.
Софія Шавранська