Діджиталізація податкових сервісів ДПС та заходи з покращення виконання норм податкового законодавства платниками податків – такою стала тема зустрічі представників ДПС та Офісу технічної допомоги Департаменту казначейства США.
За словами в. о. заступника Голови ДПС Євгенія Сокура, співпраця з міжнародними партнерами у напрямі реалізації стратегії комплаєнсу наразі актуальна і важлива для ДПС. Адже успішне впровадження всіх аспектів комплаєнсу сприятиме мінімізації ризиків порушення платниками вимог податкового законодавства, підвищенню рівня податкової дисципліни та допоможе платникам уникнути найбільш поширених помилок у майбутньому, максимально спростити подання звітності та сплату податків.
«Ми високо цінуємо допомогу наших колег та готовність ділитися успішним досвідом, зокрема, щодо стратегії управління дотримання податкового законодавства. Ми також готові презентувати свої напрацюваннями у цій сфері та отримати експертні рекомендації, які допоможуть впровадженню найкращих світових практик у сфері оподаткування», – зазначив Євгеній Сокур.
Фахівцями ДПС були презентовані стратегічні напрями ДПС у роботі з податковим комплаєнсом. Серед найближчих планів – запровадження Е-аудиту та Е-акцизу, автоматизація роботи з Big Data/аналізу ризиків трансфертного ціноутворення, підвищення культури добровільного декларування платниками податків, впровадження CRS та автоматичного обміну звітами (CbC), створення інтерактивної навчальної бази для платників та податківців, а також модернізація Контакт-центру ДПС.
У свою чергу американські експерти підтвердили готовність до подальшої консультативної допомоги ДПС, зокрема, щодо роботи за напрямом управління ризиками у сфері комплаєнсу. Сторонами досягнуто домовленості щодо проведення найближчим часом спільної зустрічі з цієї теми.