Briz

Новости Херсона
и области за сегодня

UA RU
+12°
Переменная облачность
2м/с-СЗ | 747мм.рт.ст.
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ МЕЛИТОПОЛЯ
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
    • НОВОСТИ РОВНО
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • СПОРТ
    • БОКС
    • ФУТБОЛ
  • АВТОТЕМА
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ МЕЛИТОПОЛЯ
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
    • НОВОСТИ РОВНО
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • СПОРТ
    • БОКС
    • ФУТБОЛ
  • АВТОТЕМА
Безрезультатно
всі результати
Briz
Безрезультатно
всі результати
На главную НОВОСТИ ТЕРНОПОЛЬ

Працівники call-центру КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» опрацювали понад 20 тис. дзвінків за три місяці роботи

в НОВОСТИ ТЕРНОПОЛЬ

З метою покращення якості обслуговування пацієнтів та полегшення доступу до інформації, що особливо важливо під час воєнного стану, наприкінці травня на базі КНП «Центр первинної медичної допомоги» м. Тернополя запрацювала служба інформації (call-центр).

Так, за понад три місяці функціонування оператори call-центру прийняли та опрацювали понад 20 тисяч дзвінків від мешканців.

У Центр розповідають, сучасна програма, через яку відбувається зв’язок пацієнта й оператора, дозволяє вести облік звернень, а багатоканальна лінія дає можливість вчасно відповідати на дзвінки та оперативно здійснювати зворотний дзвінок.

Пацієнти можуть отримати інформацію про роботу медичного закладу швидко, зручно та в повному обсязі. Зокрема, оператори call-центру надають інформацію про графік роботи лікарів Центру, про вакцинацію від COVID-19, допомагають онлайн записатися на прийом до свого сімейного лікаря та надають іншу необхідну інформацію.

Звертаємо увагу! Для зручності пацієнтів функціонують багатоканальні телефонні лінії:

  • (067) 444 86 88 – для абонентів мобільного зв’язку;
  • (0352) 51 98 08 – для абонентів фіксованого зв’язку.

Графік роботи call-центру: з понеділка по п’ятницю з 08:00 по 19:00 год, субота – з 09:00 по 13:00 год.

Після налагодження роботи номери мобільного і фіксованого зв’язку амбулаторій були поступово переадресовані на лінії call-центру, що зменшило навантаження на працівників реєстратур та дозволило не відриватися на телефонні дзвінки й приділяти більше уваги кожному відвідувачу, який завітав у амбулаторію.

Следующая новость
Муніципальною інспекцією виявлено вісім фактів спалювання різного типу відходів та сухої трави на території Тернопільської громади

Муніципальною інспекцією виявлено вісім фактів спалювання різного типу відходів та сухої трави на території Тернопільської громади

Использование материалов портала «Бриз» разрешается при условии указания активной гиперссылки на источник. Для интернет-изданий обязательна прямая, открытая для поисковых систем, гиперссылка в первом абзаце на конкретный материал.

Контакты:

Рекламный отдел:

sip.redactor@gmail.com

  • #NewsBriz
  • В ХЕРСОНЕ
  • В ОБЛАСТИ
  • В УКРАИНЕ
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • СПОРТ
  • АВТОТЕМА
  • ПОГОДА

© 2022 Херсонский городской портал "Бриз". При поддержке соообщества журналистов Херсонщины

Безрезультатно
всі результати
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ РОВНО
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • АВТОТЕМА
  • СПОРТ
    • НОВОСТИ БОКСА
    • ФУТБОЛ
  • ПРОИСШЕСТВИЯ

© 2022 Херсонский городской портал "Бриз". При поддержке соообщества журналистов Херсонщины