З метою покращення якості обслуговування пацієнтів та полегшення доступу до інформації, що особливо важливо під час воєнного стану, наприкінці травня на базі КНП «Центр первинної медичної допомоги» м. Тернополя запрацювала служба інформації (call-центр).
Так, за понад три місяці функціонування оператори call-центру прийняли та опрацювали понад 20 тисяч дзвінків від мешканців.
У Центр розповідають, сучасна програма, через яку відбувається зв’язок пацієнта й оператора, дозволяє вести облік звернень, а багатоканальна лінія дає можливість вчасно відповідати на дзвінки та оперативно здійснювати зворотний дзвінок.
Пацієнти можуть отримати інформацію про роботу медичного закладу швидко, зручно та в повному обсязі. Зокрема, оператори call-центру надають інформацію про графік роботи лікарів Центру, про вакцинацію від COVID-19, допомагають онлайн записатися на прийом до свого сімейного лікаря та надають іншу необхідну інформацію.
Звертаємо увагу! Для зручності пацієнтів функціонують багатоканальні телефонні лінії:
- (067) 444 86 88 – для абонентів мобільного зв’язку;
- (0352) 51 98 08 – для абонентів фіксованого зв’язку.
Графік роботи call-центру: з понеділка по п’ятницю з 08:00 по 19:00 год, субота – з 09:00 по 13:00 год.
Після налагодження роботи номери мобільного і фіксованого зв’язку амбулаторій були поступово переадресовані на лінії call-центру, що зменшило навантаження на працівників реєстратур та дозволило не відриватися на телефонні дзвінки й приділяти більше уваги кожному відвідувачу, який завітав у амбулаторію.