Все новости / Автомир – Повітряний акумулятор може вирішити проблему електромобілів Якщо нам потрібно вказати на один із ключових елементів нашої стратегії боротьби із глобальним потеплінням, то це будуть батареї.
На даний момент вони є найкращим вибором для переходу в автомобілі та інші транспортні засоби; і все ж таки їм, хоча і в набагато більшому масштабі, необхідно розглянути питання про заміну викопного палива відновлюваними джерелами енергії в енергетичному секторі.
Сьогоднішні літій-іонні та аналогічні батареї виглядають досить просунутими, щоб упоратися з цим завданням. Є лише одна проблема: вони все ще досить дорогі. Ціна за кіловат-годину впала вдесятеро за останнє десятиліття, але тепер ясно, що подальше зниження буде утруднено, оскільки сировина, така як літій, нікель і кобальт, дорожчає разом із попитом.
Bloomberg NEF навіть прогнозує, що у 2022 році вперше за багато років вартість акумуляторів зросте, а не зменшиться приблизно до 135 доларів за кіловат-годину.
Вартість акумулятора, винайденого вченими Імперського коледжу Лондона, більш ніж у 50 разів нижча, ніж у літій-іонних акумуляторів. Велика батарея для електромобіля, такого як BMW iX, зроблена з використанням цієї технології, коштуватиме близько 250 доларів замість 13 000 доларів, які вона коштує сьогодні, але все може кардинально змінитися з новою технологією акумуляторів, представленою вченими інженерного факультету Імперського коледжу Лондона. Одне з основних сировинних матеріалів для цієї технології є незрівнянно дешевшим і доступнішим за літій: звичайне… повітря.
Група під керівництвом ректора факультету професора Найджела Брендона відкрила практично новий тип проточних окиснювально-відновних батарей, або редокс, як їх скорочено називають.
Батареї миттєвої дії відомі давно — за системою протікають два окремі електроліти, не стикаючись один з одним, розділені тонкою пористою мембраною. Іонний обмін відбувається через мембрану, що супроводжується електричним струмом.
Читайте також: Італійський суперкар вперше зняли на дорогах
Ця технологія має величезну перевагу, особливо коли йдеться про автомобільні програми – після закінчення зарядки ви можете просто заправити АЗС електролітом, у той час як ви заповните бак бензином.