Сьогодні на питання жителів області, що звернулися на гарячу лінію контактного центру, відповідала депутат Запорізької обласної ради Оксана Бугайчук.
За годину роботи на гарячу лінію додзвонилося вісім людей. Питання, з якими вони зверталися до депутата обласної ради, стосувалися соціального захисту, можливостей отримання матеріальної допомоги, пенсійного забезпечення, нарахувань комунальних послуг тощо.
Зокрема, йшлося про зміни у роботі Пенсійного фонду, на який відтепер покладено зобов’язання щодо загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Порушувалося питання щодо сплати комунальних послуг у випадку, якщо людина покинула місце проживання через війну.
Представники територій, що очікують на деокупацію, цікавилися можливостями отримання матеріальної допомоги від Товариства Червоного Хреста.
З початком літнього сезону актуалізувалося також питання щодо перевезень до дачних ділянок.
В межах своїх повноважень Оксана Бугайчук надала відповіді на порушенні питання, допомогла скомунікувати додзвонювачів з органами влади та фондами, які мають компетенції у розв’язанні їх проблем. За частиною запитань будуть спрямовані відповідні запити.
Зазначимо, що Запорізький обласний контактний центр не лише відновив свою роботу в повному обсязі, але й освоює нові сучасні канали комунікацій з людьми. Зокрема, віднедавна почав працювати чат-бот контактного центру у популярних месенджерах. Звернутися до нього можна за посиланнями:
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/viber
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/telegram
Телефон гарячої лінії Запорізького обласного контактного центру залишається незмінним – 0 800 503 508.
Графік гарячих ліній можна знайти на сайті Запорізького обласного контактного центру.
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради