Протягом години до депутата звернулися мешканці міста, Запорізького району та жителі тимчасово окупованих територій, які наразі проживають в обласному центрі.
Серед основних питань, з якими на зв’язок до депутата зверталися заявники: соціальне забезпечення, прохання про допомогу у лікуванні, проблеми, з якими стикаються внутрішньо переміщені особи – працевлаштування, житло та відшкодування втраченого майна та ін.
Додзвонювачі звернулися також до Дмитра Майстра як до голови постійної комісії з питань місцевого самоврядування та адміністративно-територіального устрою з профільним питанням. Депутат обласної ради надав вичерпні відповіді на всі запити й подякував обласному контактному центру за ефективну організацію комунікації із громадянами.
Нагадаємо, що на гарячу лінію обласного контактного центру можна звернутися не тільки під час прямих ліній. Телефон обласної гарячої лінії : 0-800-503-508.
Працює також чат-бот контактного центру у популярних месенджерах, що дуже зручно в умовах ускладненого телефонного зв’язку. Звернутися до нього можна за посиланнями:
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/viber
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/telegram
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради