Спортивний заклад в Одеській області повернув споживачці 4 550 грн. Причина — неналежне надання послуг.
У серпні поточного року до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області надійшло звернення від споживачки щодо неналежного надання послуг фітнес-клубом одного із спортивних закладів Одеської області. Як зазначила заявниця, у жовтні 2021 року, згідно з договором, вона сплатила послуги клубу у розмірі 4 550 грн.
Офіційне відкриття спортивного закладу було заявлено на кінець 2021 року. Однак в обумовлений строк з невідомих заявниці причин відкриття закладу не відбулося.
У перших числах травня 2022 року внаслідок проведення бойовий дій під час воєнного стану, заявниця з донькою вимушені були покинути своє місце проживання та виїхати за кордон. У середині травня заявницю сповістили про офіційне відкриття та початок роботи вищезазначеного спортивного закладу.
Зважаючи на обставини, що склалися, заявниця звернулася до спортивного закладу з вимогою про відшкодування грошових коштів у розмірі 4550 грн., тому що її абонемент взагалі не було активовано. Проте їй було відмовлено.
З огляду на викладене, спеціалістами Головного управління, проведено роботу для забезпечення повного та всебічного розгляду звернення заявниці, забезпечення захисту її прав як споживача в умовах воєнного стану.
За результатами проведеної роботи наразі суб’єктом господарювання — представником вищевказаного спортивного закладу Одеської області відшкодовано споживачці грошові кошти у розмірі 4 550 грн. за неналежне надання послуг фітнес-клубу.
В Україні скасували осінній призов