КУ «Запорізький обласний контактний центр» відновлює практику прямих гарячих ліній, під час яких на запити громадян в режимі телефонного спілкування відповідають представники обласної влади, депутати та фахівці державних установ.
Завдяки сучасному обладнанню Обласний контактний центр має можливість забезпечити телефонний зв’язок між владою й громадянами у будь-яких умовах. Так, цього разу, обласна телефонна лінія відбулася попри повітряну тривогу й складну ситуацію в місті.
Протягом години Олена Жук відповіла на понад 10 заяв додзвонювачів, серед них – питання соціального характеру, забезпечення гуманітарних потреб жителів міста, щодо проблем в галузі комунального господарства тощо.
Так, одна з мешканок міста звернулася з проблемою щодо нарахування за використану гарячу воду після відключення централізованого гарячого водопостачання. Ще одне питання з проханням посприяти у розв’язанні проблеми з комунальним підприємством міста прозвучало від жительки аварійного будинку на вул.Седова. Всі заяви будуть передані відповідним службам, а заявники обов’язково отримають відповіді.
Один із додзвонювачів поскаржився на проблеми у забезпеченні ліками – проходить лікування в обласному онкодиспансері; прозвучали також питання щодо дотримання трудового законодавства під час воєнного стану, електропостачання в Оріхові, умов розселення підопічних психоневрологічних інтернатів, яких евакуювали з окупованих територій. На більшість питань Олена Юріївна надала відповіді заявникам під час телефонного спілкування, ті, які потребують більш детального вивчення будуть опрацьовані з відповідними службами й надані заявникам у письмовому вигляді.
Не обійшлося й без питань «політичного характеру» щодо роботи обласної ради в умовах воєнного стану. Олена Жук надала вичерпну відповідь щодо роботи депутатського корпусу, рішень, прийнятих постійними комісіями обласної ради та координаційної ради у міжсесійний період.
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради