Все новости / Автомир – Електричний Mercedes G-Class отримає «батарею від Tesla» У 2025 році Mercedes-Benz отримає нову акумуляторну батарею з високою енергоємністю для майбутнього електричного позашляховика G-Class, що дозволить вирішити проблему, як живити великі електромобілі, не обтяжуючи їх важкими батареями.
За словами Mercedes, акумулятор, виготовлений стартапом Sila Nanotechnologies, використовує аноди на основі кремнію і має на 20-40 відсотків більшу енергетичну щільність, ніж у порівнянних елементів, доступних наразі.
Кремній є альтернативою більш поширеному графіту, 70 відсотків якого надходить з Китаю. У 2020 році Tesla заявила, що збільшить використання кремнію в своїх акумуляторах.
Mercedes є першим публічно оголошеним автомобільним клієнтом каліфорнійського стартапу Sila Nanotechnologies, який інвестує кілька сотень мільйонів доларів у новий завод у штаті Вашингтон, що має відкритися у 2024 році.
Mercedes має міноритарний пакет акцій компанії Sila, котра також співпрацює з BMW.
Sila, заснована колишнім інженером Tesla, минулого року зібрала додатково 590 мільйонів доларів, підвищивши капіталізацію до 3,3 мільярда доларів.
«Забезпечення такої високої щільності енергії є справжньою зміною гри і дозволяє нам думати в абсолютно нових напрямках при розробці майбутніх електромобілів», – сказав у своїй заяві технічний директор Mercedes Маркус Шефер.
Читайте також: Верховна Рада може заборонити вилучення автомобілів у громадян під час воєнного стану
G-Class є одним з найдорожчих автомобілів у лінійці Mercedes, що відіграє все більш важливу роль у стратегії виробника щодо підвищення прибутковості, аби допомогти фінансувати перехід на технології електрокарів.
Коли акумулятор заряджається, іони перетікають від катода до анода. Коли він розряджається, іони повертають напрямок. Звичайним матеріалом анода є графіт, але дослідники розглядають кремній як альтернативу для розробки батареї, що може зберігати більше енергії.