Briz

Новости Херсона
и области за сегодня

UA RU
Погода
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ МЕЛИТОПОЛЯ
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
    • НОВОСТИ РОВНО
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • СПОРТ
    • БОКС
    • ФУТБОЛ
  • АВТОТЕМА
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ КОНСТАНТИНОВКИ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ МЕЛИТОПОЛЯ
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
    • НОВОСТИ РОВНО
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • СПОРТ
    • БОКС
    • ФУТБОЛ
  • АВТОТЕМА
Безрезультатно
всі результати
Briz
Безрезультатно
всі результати
На главную ОБЩЕСТВО

Експерти дослідили вплив резонансних законопроєктів на розвиток інтернету в Україні

в ОБЩЕСТВО

У Києві презентували Індекс регулювання онлайн-простору 2021: результати дослідження законопроєктів «Про СБУ» та «Про захист персональних даних».

Презентацію в Укрінформі провело ГО «Інтерньюз-Україна».

Дослідження стосується регулювання онлайн-простору та впливу на розвиток інтернету в Україні резонансних законопроєктів №5628 «Про захист персональних даних» та №3196-д «Проєкт Закону про внесення змін до Закону України «Про Службу безпеки України» щодо удосконалення організаційно-правових засад діяльності Служби безпеки України».

«Ми все більше взаємодіємо в онлайн-просторі, збільшення цієї взаємодії відбувається в доволі вільному від державного втручання інтернеті в Україні. Однак дуже багато норм законів, які стосуються суспільних відносин, ніколи не враховували онлайн-відносини. З боку законодавця є потреба привнести певні регуляції для онлайн-простору. Наше дослідження оцінює, наскільки законодавець передбачив у новелах кожного законопроєкту негативні чи позитивні впливи, які стосуються розвитку онлайн-простору в Україні», — пояснив консультант із цифрових технологій Віталій Мороз.

Так, зведена оцінка дослідження законопроєкту №3196-д «Про СБУ» є негативною і становить -0,48 у межах шкали експертних оцінок від -5 до +5.

На думку експертів, ухвалення цього законопроєкту в редакції від 8 липня 2021 року загрожує розвиткові вільного інтернету в Україні й матиме негативний вплив на суспільні правовідносини в онлайн-просторі.

У дослідженні рекомендується: прибрати з тексту законопроєкту процедуру блокування ресурсів без рішення суду й передбачити процедуру швидкого розгляду справ у судах в екстрених випадках; передбачити чіткі процедури та систему запобіжників проти можливих зловживань щодо отримання, зберігання і поширення інформації, яку отримує СБУ; законопроєкт має містити гарантії для збереження і захисту права на повагу до приватного та сімейного життя від можливих зловживань з боку посадовців органів державної влади; внести в текст проєкту й механізми зовнішнього громадського контролю над СБУ тощо.

Зведена оцінка дослідження законопроєкту №5628 про захист персональних даних є позитивною і становить +0,87 у межах шкали експертних оцінок від -5 до +5.

На думку експертів, ухвалення цього законопроєкту в редакції від 7 червня 2021 року переважно сприятиме розвиткові вільного інтернету в Україні й матиме позитивний вплив на формування суспільних правовідносин в онлайн-просторі.

Водночас, згідно з висновками дослідження, попри наявність багатьох чітких визначень та зрозумілої термінології в тексті законопроєкту, частина формулювань є неточними, зокрема: визначення категорії «суспільний інтерес» трактується всупереч практиці міжнародного права з прав людини та Європейській конвенції з прав людини, розширюючи усталений перелік легітимних інтересів; не передбачено критерії та передумови для можливості передавання в окремих випадках персональних даних іноземним державам та міжнародним організаціям; не передбачено чітких запобіжників щодо витоків персональних даних громадян України з боку контролерів, які розпоряджаються цими даними тощо.

Індекс регулювання онлайн-простору є моніторинговим інструментом якості запропонованих чи схвалених нормативних актів та/або інших регуляторних ініціатив в Україні, що впливають на розвиток онлайн-сфери. Його мета – через призму відповідей експертів оцінити потенційні негативні чи позитивні впливи регуляторних ініціатив. Індекс також став інструментом для подальших адвокаційних зусиль на захист вільного інтернету з боку громадянського суспільства й технічної спільноти.

Нагадаємо, у 2020 році ГО «Інтерньюз-Україна» провела перші два дослідження, предметом яких були законопроєкт №2692 «Про медіа» та ініціатива про дезінформацію, що так і не стала законопроєктом і була припинена з огляду на тиск громадськості.

Источник

Следующая новость
Терри: «Я бы хотел увидеть, как Канте выиграет «Золотой мяч» (16 августа 2021 г.) — Новости футбола

Терри: «Я бы хотел увидеть, как Канте выиграет «Золотой мяч» (16 августа 2021 г.) — Новости футбола

Использование материалов портала «Бриз» разрешается при условии указания активной гиперссылки на источник. Для интернет-изданий обязательна прямая, открытая для поисковых систем, гиперссылка в первом абзаце на конкретный материал.

Контакты:

Рекламный отдел:

sip.redactor@gmail.com

  • #NewsBriz
  • В ХЕРСОНЕ
  • В ОБЛАСТИ
  • В УКРАИНЕ
  • ПРОИСШЕСТВИЯ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • СПОРТ
  • АВТОТЕМА
  • ПОГОДА

© 2022 Херсонский городской портал "Бриз". При поддержке соообщества журналистов Херсонщины

Безрезультатно
всі результати
  • #NewsBriz
  • ХЕРСОН
  • ХЕРСОНЩИНА
    • Геническ
    • Каховка
    • Скадовск
  • В УКРАИНЕ
    • НОВОСТИ КАМЕНСКОГО
    • НОВОСТИ ЗАПОРОЖЬЯ
    • НОВОСТИ КРАМАТОРСКА
    • НОВОСТИ ЛУЦКА
    • НОВОСТИ НИКОЛАЕВА
    • НОВОСТИ РОВНО
    • НОВОСТИ ОДЕССЫ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПОЛИТИКА
  • ТЕХНОЛОГИИ
  • АВТОТЕМА
  • СПОРТ
    • НОВОСТИ БОКСА
    • ФУТБОЛ
  • ПРОИСШЕСТВИЯ

© 2022 Херсонский городской портал "Бриз". При поддержке соообщества журналистов Херсонщины