Все новости / Автомир – DS 9 Crossback та новий Opel Insignia будуть вироблятися в Італії На початку цього року ми розповідали про те, що Opel Insignia у новому поколінні стане кросовером, оскільки інтерес до традиційних непреміальних легковиків у Європі падає.
Нинішня Insignia другого покоління — остання модель в гамі Opel з тих, що розроблялися під керівництвом американської корпорації GM: на ринок модель вийшла у 2017 році в кузовах ліфтбек, універсал і крос-універсал, після рестайлінгу 2020 року. попиту.
Випускається “друга” Insignia на головному заводі Opel у німецькому Рюссельсхаймі.
Видання Automotive News Europe підтвердило січневі інсайдерські відомості про те, що Insignia у новому поколінні змінить форм-фактор: за даними колег, флагманська модель Opel стане купеподібним кросовером (крос-ліфтбеком) на кшталт Citroen C5 X китайського виробництва, але якщо в основі останнього лежить вже літня «вуглеводнева» модульна платформа EMP2, то нова Insignia отримає більш сучасний «візок» STLA Medium, розрахований головним чином на електромобілі, але при цьому вона все ж таки допускає використання ДВЗ у складі гібридних силових установок.
У листуванні з постачальниками компонентів, на яку посилається Automotive News Europe, зазначено, що старт виробництва нової Insignia (заводський індекс OV85) намічений на початок 2025 року, складання флагманської моделі Opel налагодять на заводі Fiat у Мельфі (Італія, провінція Потенца), а трохи раніше — у 2024 році — тут же пропишеться родинний флагманський кросовер преміальної марки DS (заводський індекс D85), який, ймовірно, назвуть DS 9 Crossback.
Такий кросовер марка DS анонсувала ще 2020 року у вигляді концепту Aero Sport Lounge з 680-сильною електричною силовою установкою. Платформа STLA Medium згідно офіційної презентації Stellantis від літа 2021 року передбачає батарею місткістю від 87 до 104 кВт·год і запас ходу на одній зарядці до 700 км.
Крім флагманських кросоверів марок DS і Opel завод у Мельфі освоїть ще дві електричні моделі: наприкінці 2025 року на конвеєр встане компактний кросовер DS 7 Crossback наступного покоління (заводський індекс D74), а за ним – споріднений паркетник марки Lancia (завод) який, швидше за все, отримає історичне ім’я Aurelia.
З внутрішнього листування випливає, що в період з 2026 по 2029 рік завод у Мельфі виготовлятиме по 90 тисяч електромобілів чотирьох вищезазначених моделей на рік, а це означає, що особливо масовими вони не будуть. Тим часом підприємство, засноване на початку 90-х років минулого століття, розраховане на 400 тисяч машин на рік. Зараз на ньому працюють 6700 співробітників, у 2021 завод виготовив 163 646 автомобілів трьох моделей – Fiat 500X, Jeep Renegade і Jeep Compass.
Читайте також: Aston Martin перейменує середньомоторний Vanquish до прем’єри
У процесі злиття Group PSA і Fiat Chrysler Automobiles в корпорацію Stellantis (завершилося на початку 2021 року) Карлос Таварес (глава Stellantis) обіцяв не закривати жоден з 24 діючих європейських заводів, що увійшли до складу нового автогіганта, і тепер намагається їх рівномірно завантажити.