Обговоренню загального плану удосконалення комплаєнсу була присвячена зустріч представників ДПС та Офісу технічної допомоги Департаменту Казначейства США.
Очільниця ДПС Тетяна Кірієнко зазначила, що підтримка та допомога ОТД Казначейства США, професійний досвід експертів, дуже важливі для успішного впровадження трансформаційних змін податкової служби в обслуговуванні платників податків та в інших пріоритетних напрямах діяльності відомства.
Представники ОТД, у свою чергу, відзначили дієві заходи ДПС з діджиталізації роботи служби, зокрема, щодо податкового аудиту, стягнення податкового боргу, надання послуг платникам Контакт-центром ДПС.
Також, за словами в. о. заступника Голови ДПС Євгенія Сокура, наразі ДПС продовжує працювати над рішеннями, які направлені на імплементацію системи управління ризиками, а також підвищення рівня добровільної сплати податків.
Мета запровадження таких змін – зменшення кількості контактів «віч-на-віч» між податковою та платниками та поряд з цим підвищення рівня комплаєнсу, що сприятиме збільшенню надходжень до державного бюджету.
Так, визначається коло платників, щодо яких доцільніше посилити консультаційні та сервісні функції, ніж обтяжувати їх додатковими перевірками. У той же час, більше уваги буде приділено менш сумлінним платникам, застосування контрольно-перевірочних заходів до яких може бути результативнішим.
Під час зустрічі учасники визначили окремі аспекти загального плану удосконалення комплаєнсу, обговорили напрацювання фахівців ДПС та поради експертів ОТД Казначейства США.