У ГУ ПФУ у Запорізькій області розповіли про деталі оформлення субсидій після передачі функцій по їх призначенню Пенсійному фонду.
Як інформує Головне управління Пенсійного фонду України у Запорізькій області, згідно затверджених Урядових рішень з 1 грудня 2022 року прийняття документів, призначення та виплата житлових субсидій покладається на Пенсійний фонд України. Він працює за екстериторіальним принципом, що дає можливість громадянам звернутись до сервісних центрів Фонду для отримання послуг не залежно від їх місця проживання.
Порядок призначення та виплати житлових субсидій та пільг населенню передбачений постановою Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 року № 1041.
Для отримання субсидії необхідно подати наступні документи:
• заяву про призначення та надання житлової субсидії встановленого зразку;
• декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням субсидії.
У разі потреби:
• довідку про доходи, якщо інформація про такі доходи відсутня в ПФУ чи ДФС;
• договір найму житла або довідку внутрішньо переміщеної особи (для підтвердження фактичного проживання),
• інші документи, передбачені законодавством.
Джерело: прес-служба ГУ ПФУ у Запорізькій області
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради