Все новости / Автомир – Bugatti завершила випробування Centodieci і розпочинає виробництво Компанія Bugatti оголосила про завершення випробувань свого дрібносерійного гіперкара Centodieci.
Фінальною стадією програми були швидкісні заїзди та ресурсні тести, під час яких прототип у білому кузові намотав понад 50 тисяч кілометрів.
Обкатували машину в Італії, в технічному центрі Нардо, який належить Porsche (власнику 45-відсоткової частки в нещодавно утвореній компанії Bugatti Rimac). Там же свого часу проходили доведення Chiron Pur Sport та Chiron Super Sport 300+ або той самий Rimac Nevera. На полігоні площею понад 70 га є 70 кілометрів доріг з різним покриттям, у тому числі – 12,8-кілометрова кільцева траса, що вважається однією з найшвидших у світі: те, що треба для Centodieci, чия максимальна швидкість становить 380 км/год.
Гіперкар вдень і вночі проходив коло за колом у всьому доступному діапазоні швидкостей, іноді долаючи до 1200 кілометрів на добу. При цьому зупинки робилися лише для технічних перевірок, дозаправки та зміни тест-пілота. Три водії працювали по черзі: весь цей час вони повинні були реєструвати будь-яку, найменшу аномалію в поведінці двигуна, кермового керування, гальмівної системи тощо.
Малоймовірно, що хоча б один з 10 майбутніх власників Centodieci (ціна – від 8 мільйонів євро) піддасть своє купе подібним навантаженням, але для Bugatti це важливий момент і питання престижу. Колекційна за своєю суттю модель має пройти програму тестів не менш складну, ніж та, яку подолав свого часу «масовий» Chiron. Тому раніше ми вже бачили, як Centodieci:
обдують в аеродинамічній трубі 8-метровим вентилятором з 9300-сильним двигуном;
ганяють із включеним на повну потужність кондиціонером під палючим каліфорнійським сонцем при 45-градусній спеці;
замикають на кілька днів у кліматичній камері, виставивши температуру -20 градусів за Цельсієм.
Читайте також: Українець передав військовим відреставрований бронеавтомобіль
Завершивши аналіз всіх зібраних даних, Bugatti розпочне складання клієнтських машин. Усі десять 1600-сильних гіперкарів будуть передані власникам цього року. При цьому один із них уже намагаються перепродати.