Антишахрайський сервіс доступний в мобільному додатку Приват24 в меню Комунікації
- Посилання скопійованоlink copied
ПриватБанк запустив новий сервіс, який допоможе клієнтам, що стикнулися зі спробами шахрайства, терміново інформувати банк про такі випадки та миттєво отримати допомогу чи консультацію прямо у мобільному Приват24.
Як повідомив член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, новий сервіс банку спрямований на те, щоб допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити потенційні збитки від шахрайства за рахунок швидкого впровадження блокуючих дій.
Скористатися сервісом можна у випадках, якщо:
- шахраї списали гроші з картки;
- не отримано оплачений товар чи послугу;
- персональні дані передано третім особам;
- надійшло посилання на шахрайський сайт;
- відбувся контакт із шахраями, проте дані не було передано.
Антишахрайський сервіс доступний в мобільному додатку Приват24 в меню Комунікації (у правому верхньому куті на головному екрані додатку). Щоб отримати допомогу треба лише відповісти на прості запитання у розділі Повідомити про шахрайство, розповіли у банку.
Також ПриватБанк закликав клієнтів за допомогою нового сервісу передавати інформацію про шахрайські (фішингові) сайти, підозрілі телефонні номери зловмисників, щоб разом протидіяти шахрайству.