Депутат обласної ради Аскад Ашурбеков взяв участь у прямій «гарячій» лінії та відповів на запитання жителів міста та прифронтових громад області.
Протягом години городяни ставили запитання депутату та ділилися проблемними питаннями, у розв’язанні яких розраховують на підтримку обласної ради.
Так, один із заявників попросив про допомогу у влаштуванні літньої людини до геріатричного пансіонату. Депутат пообіцяв направити відповідний запит до департаменту соціального захисту й надати додаткові роз’яснення щодо цього питання.
До народного обранця також звернулися з проблемою про відшкодування за зруйнований ворожими обстрілами промисловий об’єкт – подібні питання надходять майже під час кожного такого спілкування з громадянами. Зверталися заявники зі скаргами на низьку пенсію та соціальні виплати. Додзвонювачі також скористалися нагодою й під час прямої лінії подякували Аскаду Ашурбекову за надану свого часу допомогу.
Нагадаємо, що до обласного центру контактного центру можна звернутися за телефоном «гарячої лінії» 0 800 503 508, а також з допомогою чат-боту у Телеграмі та Вайбері. Перейти до чат-бота можна за посиланнями:
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/viber
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/telegram
Всі дзвінки безоплатні.
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради