Правоохоронці нагадують, як убезпечити себе від телефонних шахраїв, сповіщає Поліція Кіровоградської області. Одним із видів такого шахрайства є дзвінки під виглядом банківського працівника, який повідомляє про небезпеку викрадення ваших грошей з карткового рахунку. При розмові намагається отримати цифрові коди та номер банківської картки. Запам’ятайте: співробітники банків не телефонують та не виконують у такий спосіб роботу з попередження крадіжок коштів. У перелік їх обов’язків не входить з’ясування кодів, паролей карткових рахунків для начебто надання допомоги телефоном. Сутність даного виду шахрайства полягає у повідомленні неіснуючої проблеми, пов’язаної з нібито попередженням втрати коштів. Також шахраї більше навмання вдаються до повідомлення труднощів у близьких вам осіб, наприклад ДТП, потрапляння в лікарню, поліцію тощо та пропонують миттєве рішення (як правило, особа, якій телефонують, перебуває під негативним емоційним впливом та може погодитися перерахувати кошти на вказаний рахунок або повідомити конфіденційну інформацію, що стосується її банківської картки, у випадку, якщо не піддасть сумніву або не перевірить інформацію, що надійшла телефоном). Щоб не потрапити під маніпуляції шахраїв, будь-яку проблемну інформацію, почуту від невідомих осіб, які представляються працівниками компетентних органів, варто піддавати сумніву та перевіряти, зателефонувавши за номером, зазначеним на банківській картці, або отриманому з довідкових джерел. Зокрема, якщо виникли сумніви у правдивості співрозмовника, звернутися до поліції на лінію «102». Обов’язково доведіть цю інформацію до своїх літніх родичів.