Для оформлення житлової субсидії українці повинні подати заяву про призначення та декларацію про доходи та витрати. Це можна зробити онлайн – в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Алгоритм дій для оформлення субсидій онлайн надали у пресслужбі ПФУ.
Алгоритм дій наступний:
- заходимо на вебпортал електронних послуг ПФУ;
- авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП – вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
- в особистому кабінеті обираємо розділ “Комунікації з ПФУ” й натискаємо на пункт “Заява на житлову субсидію чи пільгу”;
- перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку “Продовжити”;
- обираємо пункт “Заява про призначення та надання житлової субсидії”;
- заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
- додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку “Додати файл”;
- натискаємо кнопку “Сформувати заяву”, розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
- накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.
- За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.