Відтепер в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян запроваджена інформаційна взаємодія між Міністерством юстиції та Міністерством цифрової трансформації щодо перевірки е-паспорта та е-паспорта для виїзду за кордон з можливістю отримання їх електронних копій.
Як повідомляють у Мінюсті, Громадяни, відвідуючи органи державної реєстрації актів цивільного стану під час замовлення та отримання адміністративних послуг, можуть пред’явити електронний паспорт у застосунку Дія та поділитися цифровою копією документа.
Щоб відвідувачам поділитися копією е-паспорта, необхідно:
- відкрити паспорт у застосунку Дія;
- натиснути на нього та обрати штрихкод;
- надати штрихкод працівнику ДРАЦС для зчитування;
- підтвердити запит на передачу даних у застосунку Дія.
Цифрова копія паспорта з е-підписом Дії передається до сервісу органів державної реєстрації актів цивільного стану. Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції: підтвердження особи та передача копій електронних документів реєстратору.
Переваги шерингу е-паспорта:
- копія документа передається одразу до інформаційної системи, тому працівнику державного органу не потрібно вручну вносити інформацію з наданих документів. Це скорочує час обслуговування та виключає внесення помилки;
- копія документа передається лише після запиту реєстратора та відповідного підтвердження з боку відвідувача;
- копія документа, яка передається, містить мітку часу та інформацію про отримувача копії, кому й коли вона була надана;
- копія документа вже підписана КЕПом Дії.
Щоб скористатися послугою шерингу, необхідно оновити Дію до останньої версії.
Джерело: прес-служба Міністерства юстиції України
Відділ комунікації Запорізької обласної ради