Все новости / Автомир – Citroen відмовиться від двигуна внутрішнього згоряння у Європі до 2030 року Citroen, що входить до складу корпорації Stellantis, готується до повного “озеленення” на ключовому для неї європейському ринку, але найближчі масові новинки все-таки пропонуватимуться з двигунами внутрішнього згоряння.
Влітку минулого року керівництво Stellantis оголосило глобальний курс на електрифікацію, причому європейські бренди, що входять до корпорації, будуть схильні до «озеленення» в першу чергу. Так, новинки марок Abarth, DS і Lancia після 2024 року будуть тільки електричними, Alfa Romeo і Fiat повністю перемикнутися на електромобілі у 2027 році, Opel – у 2028-му, Peugeot – у 2030-му.
Тільки Citroen до останнього часу не міг назвати дату відмови від ДВЗ у Європі, але днями цю дату повідомила французька газета L’argus – 2030 рік.
Європейський Citroen C3 після рестайлінгу 2020 року.
У газеті є й інші цікаві інсайдерські відомості. Європейський Citroen C3 четвертого покоління дебютує восени 2023 року. «Третій» С3, розроблений на старій платформі PF1, випускається з 2016 року і зараз є найпопулярнішою моделлю бренду: минулого року, за даними ресурсу CarSalesBase, у Європі реалізовано 156 904 шт. — 11 місце у загальному рейтингу моделей та 6 місце у В-класі, лідером якого у 2021 році став Renault Clio (продано 199 889 шт.).
В основу нового С3 ляже модифікована модульна платформа CMP, яку вже отримав крос-хетчбек Citroen C3 для ринків, що розвиваються. “Європеєць” теж стане крос-хетчбеком, але оснащення та оздоблення у нього будуть багатшими, ніж у тезки для Індії та Латинської Америки, в дизайні теж напевно будуть свої особливості. Електрична силова установка буде для нового європейського С3 ключовою, але версії з ДВЗ теж будуть, тому що вони поки що помітно дешевші за електричні й роблять основну касу французькій марці.
У 2024 році з’явиться родинний субкомпактний кросовер Citroen C3 Aircross другого покоління, також на платформі CMP і також з широким вибором силових установок. Зі зміною поколінь збірку паркетника перенесуть з іспанської Сарагоси до словацької Трнави, де роблять нинішній хетчбек C3.
Читайте також: Bridgestone закриває виробництво та постачання в Росію
На 2025 рік намічено зміну поколінь компактного кросовера Citroen C5 Aircross. Новий C5 Aircross отримає модульну платформу STLA Medium, розроблену в першу чергу для електромобілів (запас ходу на одній зарядці — до 700 км), але за даними французьких колег, версії з ДВЗ у кросовера теж будуть, у тому числі у складі plug-in гібридної силової установки. Інших подробиць наразі немає.