У нинішній каденції українського парламенту партія «Слуга народу» сформувала монобільшість, що відкривало перед цією політичною силою значні перспективи як в частині вдалого проведення економічних реформ, так і в частині зростання електоральних уподобань.
Водночас за період 2019-2021 роки в «Слузі народу» мали місце численні форс-мажорні ситуації та внутрішньопартійні суперечки, що негативним чином відобразилося на рейтингу партії та на перспективах зростання даної політичної сили. Ситуація частково покращилася, коли змінився очільник партії – Олександр Корнієнко був замінений на Олену Шуляк.
Тому немає нічого дивного, що в останні місяці ведуться консультації щодо ребрендингу партії «Слуга народу». Нагадаємо, що ребрендинг – це комплекс заходів щодо зміни бренду.
Спікер партії «Слуга народу» Юлія Палійчук, коментуючи перспективи ребрендингу політичної сили, зазначила, що «багато зашкварів, рейтинги падають і треба негатив якось перебити. Зміна назви – буде цілком логічним кроком, але остаточне рішення ще не ухвалено».
Звичайно, що основним фактором, який здатен відновити довіру населення до правлячої партії, стало б забезпечення реального економічного зростання та покращення рівня життя пересічних громадян. Але економічна ситуація в країні внаслідок глобального падіння ділової активності погіршується і влада не демонструє здатності до упередження поглиблення кризових явищ.
Економіст