Різке збільшення вартості палива обумовило підвищення тарифів на проїзд у пасажирському транспорті Кропивницького, інформує у ФБ міська рада. Гранична вартість разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах загального користування у Кропивницькому змінилася. Відповідне рішення прийняв виконавчого комітету міської ради учора, 9 грудня. Начальник управління розвитку транспорту та зв’язку Кропивницької міської ради Віктор Житник зауважив під час розгляду питань, що нові тарифи на перевезення в міському пасажирському транспорті детально вивчені, проаналізовані та аргументовані.
— На початку року маршрутки заправляли газом по 14 грн. Ця ціна була закладена і в тариф. Сьогодні газ коштує вже 42 грн. Здорожчання відбулось втричі. А оскільки питома вага тарифу — це паливо – мастильні матеріали, виникає необхідність адекватного підвищення вартості послуги з перевезень, — пояснив Віктор Житник. – Запропоновані тарифи перевірені фахівцями і обгрунтовані.
Голова обласної асоціації перевізників Дмитро Вінницький у свою чергу відзначив, що через стрімке здорожчання вартості паливо – мастильних матеріалів та додаткові карантинні обмеженнями, які не дозволяють заповнювати пасажирами маршрутні таксі, відповідно до їхніх паспортних характеристик, транспортним підприємствам доводиться скрутно. — Звісно, це все відображається на регулярності перевезень. Водії масово звільняються. Ми зараз вивчаємо питання переобладнання маршруток під роботу на іншому виді палива, але на це потрібен час. Адже машина має пройти обов’язкову сертифікацію, яку виконують тільки в Києві, — розповів Дмитро Вінницький. – А новий тариф допоможе нашим підприємствам забезпечувати стабільні перевезення. У свою чергу, Андрій Райкович поставив жорстку вимогу – за умови затвердження нового тарифу, перевізники мають чітко дотримуватись умов договорів: найперше працювати за затвердженими графіками, справно виконувати рейси у вечірні часи та обов’язково братися за оновлення автопарку.
— Це не пропозиція міста, а вимога! Ви берете зобов’язання перед людьми. Ми з вами будемо або партнерами, або конкурентами. Всі, хто ігнорує правила і домовленості, не зможуть нормально конкурувати на ринку пасажирських перевезень. Повірте, це консолідована думка депутатів і членів виконкому! Плануйте оновлення автопарку. Щоб протягом року ви довели до нормального технічного стану всі маршрутки. Наступний рік буде переломним. Хто не виконає умови міської ради, залишиться без рейсів, — наголосив Андрій Райкович.
Натомість Віктор Житник повідомив — нині управління готує зміни до договорів, де чітко пропишуть, що чекає на перевізників, в разі невиконання всіх умов угод. Особливу вагу приділять саме ігноруванню маршрутниками графіків роботи у вечірні часи. У разі невиконання вимог, з перевізниками розриватимуть угоди. За результатами детальних і тривалих обговорень, члени виконавчого комітету погодили нові розцінки на перевезення у Кропивницькому. Таким чином, для ПП «УкрАвтоІнвест» (маршрути № 5, 8, 11, 126), ПП «Паритет Сервіс» (маршрути № 77, 104, 112, 113), ПП «ОЛІКС» (маршрути № 1-ц, 3, 15, 21, 27, 44, 108), ФОП Кобченко В.В. (маршрути № 6, 17), ТОВ «Кіровоград-Євро-Транс» (маршрути № 115, 130), «Автолегіон-Варванської Ю.В.» (маршрути № 4, 55, 111, 116-а, 134), ПП «Автобаз-Кіровоград» (маршрут № 14) рішенням виконкому встановлену граничну вартість проїзду у розмірі 10 грн. Також члени виконавчого комітету затвердили нову вартість проїзду в комунальному пасажирському транспорті. Поїздка в тролейбусі вартуватиме 6 гривень, а автобусі – 7 гривень. Проте ці тарифи все одно залишаються збитковими і дотаційними для комунального транспорту. Прийняте рішення набуває чинності на наступний день з моменту його опублікування у «Вечірній газеті». Читайте також: У Кропивницькому копи виявили водія маршрутки у стані алкосп’яніння