Звідки мешканці дізнаються про новини? Які теми найбільше цікавлять людей? Якими ЗМІ вони найчастіше користуються? Якій інформації довіряють? У регіоні провели соціологічне дослідження. Про це повідомили у Дніпропетровській ОДА.
«Визначили, які канали комунікації краще використовувати. Аби найбільш ефективно доносити до мешканців області суспільно-важливу інформацію. Зокрема, про реформи, нові проєкти й ініціативи, адміністративні послуги, досягнення», – зазначив начальник управління з питань внутрішньої політики Дніпропетровської ОДА Ігор Куліковський.
Соціологічне дослідження провели на замовлення Дніпропетровської облдержадміністрації. Його результати допоможуть вибудовувати комунікаційну стратегію влади.
«В опитуванні взяли участь 1,4 тис респондентів. Це порівну жителі сіл та міст. Віком від 18 до 60 років. Інтерв’юери мали маршрутний лист. Працювали на всій території Дніпропетровщини. Люди відповідали на питання спеціально розробленої анкети», – сказала представниця організації, яка проводила дослідження, кандидатка соціологічних наук Валентина Новицька.
Понад 60% людей відповіли, що дізнаються про події з телевізійних новин. Майже стільки ж, 58% – з інтернету. Більш ніж третина обирають соцмережі. Цією ж трійкою ЗМІ респонденти найчастіше користуються.
ТБ й всесвітня павутина найвідчутніше впливають на формування думки людей з різних тем. Серед найбільш актуальної для мешканців інформації – новини громад, загальноукраїнські й обласні. Довіряти жителі Дніпропетровщини звикли фахівцям.
Цікавлять респондентів найперше комунальні тарифи, соціальні послуги, економічна тематика.