30.11.202130.11.2021 Новини Суспільство
Починаючи з 29 вересня 2021 року оператори кол-центру «Львівобленерго» не приймають показників електроенергії.
Повідомити про своє електроспоживання можна з допомогою цілодобових дистанційних сервісів:
- веб-чат на сайті «Львівобленерго» www.loe.lviv.ua
- чат-боти у Viber та Telegram http://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram
- Персональний кабінет» https://info.loe.lviv.ua/
- електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua (надсилайте повідомлення у форматі: десятизначний код пробіл показник. Приклад — 0000011111 3256);
- SMS-повідомлення на короткий номер 5068 (надсилайте повідомлення у форматі: десятизначний код пробіл показник. Приклад — 0000011111 3256);
- зателефонувати на номер 295-85-13 без з’єднання з оператором;
- скористатись голосовим набором — продиктувати свій показник https://loe.lviv.ua/ua/dlia_presy/novyny~4532
Важливо!У кол-центрі «Львівобленерго» споживачі можуть подати показник лише в автоматичному режимі, без з’єднання з працівником компанії.
Нагадуємо: показники спожитої електроенергії побутовим споживачам слід повідомляти щомісяця у період, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного місяця.
Більше інформації дізнавайтесь на сайті:http://loe.lviv.ua/ua/pokaz_pobut.
- З 1 грудня в Україні зростуть пенсійні виплати: що і на скільки зміниться
- “В результаті повного одужання людини, держава повністю виплачує компанії кошти, вкладені у процес лікування”, – Максим Козицький про інноваційний підхід лікування пацієнтів зі складними захворюваннями
- В Червоноградському районі за тиждень склали 20 протоколів через порушення правил карантину
- Червоноградець отримав значні опіки тіла під час користування аерозольним балончиком
- Додаток “Дія” допоможе: оформити субсидію, у призначенні або перерахунку пенсії, оформленні довідок про страховий та трудовий стаж