Вчора, 16:47 Херсонці У «Дії» пояснили, чому деякі користувачі не можуть зайти у застосунок та як це виправити.
1. Немає зв’язку з банком, через який ви авторизовуєтеся.
Спробуйте інший банк або зайдыть в Дію через NFC. Для авторизації з NFC вам знадобиться біометричний документ — ID-картка чи закордонний, та телефон із підтримкою технології.
2. Немає РНОКПП (картки платника податків)
Нагадаємо, як працює Дія — застосунок знаходить вас і ваші документи в реєстрах, а потім відображає за податковим кодом, не зберігаючи персональних даних. Тож у разі відмови від РНОКПП авторизуватися, на жаль, не вдасться.
3. Застаріле оновлення Дії чи застосунку вашого банку.
Оновіть Дію та свій онлайн-банк до останньої версії. Радимо увімкнути на пристрої автооновлення, щоб користуватися найновішими версіями застосунків.
4. Не вдається авторизуватися з-за кордону.
Під час воєнного стану авторизація в Дії з деяких країн недоступна. Якщо ви за кордоном і вам не вдається зайти в Дію — використайте VPN та авторизуйтеся із серверів України.