Вчора, 17:05 Херсонці На педагогічному факультеті Херсонського державного університету відбулося перше засідання Ради стейкхолдерів. Захід об’єднав представників закладів дошкільної освіти задля обговорення перспектив діяльності новоствореного органу.
На першому засіданні члени Ради стейкхолдерів обговорили науково-педагогічні заходи, завдання програм практики, профорієнтаційну роботу, спільні освітні проєкти тощо.
Залучення до співпраці зацікавлених осіб та визначення стратегії взаємодії – у полі уваги гарантів освітніх програм, викладачів та здобувачів освіти.
«Рада стейкхолдерів створена з метою координації діяльності учасників освітнього процесу та зацікавлених сторін для вдосконалення та покращення якості професійної підготовки майбутніх фахівців спеціальності «Дошкільна освіта». Саме ефективна взаємодія всіх учасників освітнього процесу забезпечує якісну підготовку фахівців дошкільної освіти», – наголосила деканеса педагогічного факультету Любов Петухова.
Саме вона разом з гарантом, доценткою кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Оленою Анісімовою виступили ініціаторами створення Ради. За словами Любові Петухової, у майбутньому такі ради будуть на кожній спеціальності факультету.
До складу Ради можуть входити представники адміністративно-управлінського персоналу органів управління в галузі дошкільної освіти, керівники закладів дошкільної освіти, замовники освітніх послуг, фахівці-практики, потенційні роботодавці за галуззю освіти, представники соціальних груп, громадських об’єднань, які зацікавлені в соціальному та педагогічному партнерстві.
Серед завдань Ради стейкхолдерів – вплив на якість викладання навчальних дисциплін, практичної підготовки здобувачів освіти та на якість освітнього процесу в ХДУ в цілому; сприяння якісному проходженню навчальних та виробничих практик здобувачів освіти на базах закладів дошкільної освіти; сприяння покращенню методичного забезпечення освітнього процесу на педагогічному факультеті.
Також члени Ради можуть надавати пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти та необхідних компетентностей для опанування інноваціями; брати участь у моніторингу якості освітніх програм спеціальностей, робочих програм навчальних дисциплін, методичного забезпечення освітнього процесу.
Пресцентр ХДУ