15 грудня в Києві відбулась 16-а церемонія нагородження премії з ефективності у сфері маркетингових комунікацій — Effie Awards Ukraine.
За її результатами, а також результатами Національного рейтингу креативності бронзову нагороду в категорії «Media Innovation/Idea» отримав проєкт творчої реконструкції голосу Тараса Шевченка, про який ми писали раніше. Про цю подію на своїй Фейсбук-сторінці повідомляє команда проєкту.
«Ми дуже пишаємось цим кейсом! Симбіоз креативу та інновацій вкотре довів, що на перший погляд неможливе можна втілити у реальність! Особистість великого Кобзаря за допомогою нейромережі крізь історію проникла у нашу сучасність, і так він став трохи ближчим і зрозумілішим нам! Українці неабияк зацікавилися проєктом! Він отримав більше ніж 200 публікацій в медіа, було відзнято сюжети для телеканалів та проведено радіоефіри. Загальне охоплення склало понад 14 млн!» — зазначається у публікації.
https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Ftabascoad%2Fposts%2F10160018231238552&show_text=true&width=500Команда проєкту дякує всім причетним за підтримку своєї ідеї, а також обіцяє вже зовсім скоро здивувати нас новим кейсом.
Довідково: Effie Awards – найпрестижніша нагорода в світі в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення в сфері – ефективність. Премія заснована в Нью-Йорку, США в 1968 році. І вже понад 50 років для рекламодавців та агентств перемога на конкурсі є глобальним символом успіху в індустрії. Організатором Effie Awards Ukraine є Всеукраїнська рекламна коаліція. По результатам Effie Awards Ukraine складається національні рейтинги ефективності комунікаційних та медіа агентств, рекламно-комунікаційних холдингів, рекламодавців та брендів України, а також всі результати української програми включаються до міжнародного рейтингу ефективності Effie Index рекламодавців, агентств та брендів.